Μόλις δυο ήταν οι ενδιαφερόμενοι, τέως, δημοτικοί αστυνομικοί της Νάουσας για την επαναστελέχωση της υπηρεσίας, τόνισε ο δήμαρχος κ.Κουτσογιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του επικεφαλής της ΛΑ.Σ κ.Καρτσιούνη. “Με τόσα λίγα άτομα δεν μπορεί να επανασυσταθεί η υπηρεσία” είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος. Να λοιπόν που η Νάουσα, μετά την έλλειψη… ζήτησης στους σερβιτόρους της ΔΕΤ, έχει αντίστοιχη… πρωτιά και στους δημοτικούς αστυνόμους!

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







