Την Παρασκευή 8-5-2015 οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου Επισκοπής με τη βοήθεια του αγιογράφου κ. Κατάκαλου Δημήτριου, που προσφέρθηκε αφιλοκερδώς, ολοκλήρωσαν τη ζωγραφιά σ’ έναν τοίχο του σχολείου στα πλαίσια του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Αγωγής «Ομορφαίνω το Σχολείο μου και την Αυλή του». Η τοιχογραφία έχει τρία μέρη με θέματα τοπία που συναντάμε στη χώρα μας με βουνά, ποτάμια και θάλασσα. Ο κ. Κατάκαλος σχημάτισε το σχέδιο, ετοίμασε τα χρώματα και οι μαθητές το ζωγράφισαν. Υπεύθυνος καθηγητής του προγράμματος είναι ο κ. Γεώργιος Στεφούδης.

«ΛΒ´ Παύλεια»: Πανηγυρική έναρξη του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου
Το πρωί της Παρασκευής, 26ης Ιουνίου, στον Χώρο Τεχνών του Δήμου Βεροίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του 32ου Διεθνούς







