Την Παρασκευή οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου Επισκοπής με τη βοήθεια του αγιογράφου κ. Κατάκαλου Δημήτριου, που προσφέρθηκε αφιλοκερδώς, ολοκλήρωσαν τη ζωγραφιά σ’ έναν τοίχο του σχολείου στα πλαίσια του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Αγωγής «Ομορφαίνω το Σχολείο μου και την Αυλή του». Η τοιχογραφία έχει τρία μέρη με θέματα τοπία που συναντάμε στη χώρα μας με βουνά, ποτάμια και θάλασσα. Ο κ. Κατάκαλος σχημάτισε το σχέδιο, ετοίμασε τα χρώματα και οι μαθητές το ζωγράφισαν. Υπεύθυνος καθηγητής του προγράμματος είναι ο κ. Γεώργιος Στεφούδης.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





