Πρωινό εθελοντικής αιμοδοσίας ήταν το σημερινό, στο ισόγειο του Δημαρχείου Βέροιας, με διοργάνωση του Δήμου μετά από πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο της Σοφίας Ελευθεριάδου και της Μαρίας Παπαιωάννου που έκανε και αιμοληψίες. Υπεύθυνη επί της διαδικασίας ήταν η διευθύντρια αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βέροιας κ. Μαρουλά, ενώ για το ενδεχόμενο κάποιου ιατρικού περιστατικού ήταν παρών ο γιατρός και δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Κούτρας. Μέχρι τις 12 το μεσημέρι είχα περάσει περίπου 15 άτομα εκ των οποίων οι 13 κρίθηκαν ότι μπορούσαν να δώσουν αίμα. Η αιμοδοσία ολοκληρώθηκε αργά το μεσημέρι.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







