Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συμμαθητές ξανά μαζί 23 χρόνια μετά την τελευταία φορά

Συναντιούνται ξανά 33 χρόνια μετά την αποφοίτηση και επιφυλάσσονται για μια αξέχαστη βραδιά με μουσική, χορό και πολλές-πολλές αναμνήσεις οι απόφοιτοι του πρώτου λυκείου του Λαππείου, έτους 1982. Εδώ και πολλές μέρες οργανώνονται, συσκέπτονται και επανασυνδέονται, ώστε το ερχόμενο Σάββατο στο οινοποιείο του Δαλαμάρα (9μμ) να καλυφθούν όλες τις απουσίες και τα κενά των 23 χρόνων από την τελευταία συνάντησή τους στα δεκάχρονα της αποφοίτησης. Οι ενδιαφερόμενοι από όλα τα λύκεια της ίδιας χρονιάς αποφοίτησης, φίλοι, γνωστοί, ζηλιάρηδες και… ξεχασμένοι, καλοδεχούμενοι στη βραδιά, αρκεί να ενημερώσουν στο τηλ. 6985587983 (Κώστας) για να τους κρατήσουμε θέση και μια μερίδα από τον μπουφέ! Χριστός Ανέστη!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων

«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]