Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Η πρώτη-πρώτη ανάσταση

Στις 8 το βράδυ του περασμένου Μ. Σαββάτου έγινε η πρώτη Ανάσταση στην Ημαθία και τα πρώτα τσουγκρίσματα αβγών. Η σεμνή τελετή έγινε στο παρεκκλήσι των Αγίων Ιωακείμ και Άννης, στο γηροκομείο Νάουσας, οργανωμένη άριστα από τη διευθύντρια του ιδρύματος Αλέκα Σαντίκογλου. Εκτός από τους τροφίμους, το προσωπικό και το δ.σ. του γηροκομείου, παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης και ο περιφερειακός σύμβουλος Θεόφιλος Τεληγιαννίδης, ο αντιδήμαρχος Στάθης Λογδανίδης, η γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου Νάντια Τάκη-Τζέπου, ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Γιαννούλης, η σύμβουλος της δημοτικής κοινότητας Μαρία Βαρβέρη κ.ά.

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου

Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]