Συνάντηση με τον υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή στη διάρκεια της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη 24-25 Απριλίου θα γίνει μετά από παρέμβαση του βουλευτή Κώστα Λαπαβίτσα για θέματα της μονάδας Νάουσας του νοσοκομείου Ημαθίας. Στη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία θα παραστούν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου, ο δήμαρχος κ.ά., θα τεθούν ζητήματα που αφορούν το νοσοκομείο.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







