Το καφεδάκι τους στη λιακάδα απόλαυσαν το πρωί του Σαββάτου στο “Home” οι δυο… αρχηγοί, όπως τους αποκάλεσε στέλεχος δημοτικής παράταξης! Το πώς, γιατί, πού, πόσο, ποιo δεν πρόκειται να αποκαλύψουμε, κυρίως λόγω Λέλας! Ο λόγος φυσικά για τους φίλους Γεδεών Βούλη και Τρύφωνα Μαρκοβίτη, οι οποίοι αποτελούν μια σημαντική “δεξαμενή σκέψης” και σίγουρα οι γνώσεις και οι συμβουλές τους είναι πολύτιμες!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







