Σκηνές απείρου “κάλλους” από την καθημερινότητα της Νάουσας. Η πρώτη φωτογραφία από τον κάδο απορριμμάτων απέναντι από τον βρεφονηπιακό σταθμό και το νηπιαγωγείο της Ευαγγελίστριας, με τα σκουπίδια πεταγμένα στον δρόμο και τα αδέσποτα να…παρελαύνουν πρόωρα. Η δεύτερη από τον όγκο αμμοχάλικου που τοποθέτησε (υπάρχει άραγε σχετική άδεια;) μπροστά και πάλι από τον βρεφονηπιακό σταθμό και η τρίτη από τον κάδο απορριμμάτων στο πρανές της Αράπιτσας, με τα σκουπίδια να “κοσμούν” τον ποταμό της πόλης! Ας γίνει επιτέλους κάτι και σε μόνιμη βάση, γιατί η επανάληψη τέτοιων σκηνικών καταντάει βαρετή.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







