Αύριο Παρασκευή 20 Μαρτίου, στις 5 το απόγευμα θα τελεστούν από τον π.Ιωάννη Παπαλιάγκα, οι Δ΄Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο,στο Ιερό Παρεκκλήσιο Αγίας Τριάδας, του Νοσοκομείου Νάουσας. Είναι ευκαιρία για τους πιστούς να παρακολουθήσουν τους χαιρετισμούς, αλλά και να προσευχηθούν για τους αρρώστους του Νοσοκομείου μας, τους οποίους πιστά διακονεί καθημερινά ο π. Ιωάννης.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







