Την Τετάρτη 4 Μαρτίου οι εκπαιδευόμενοι του Παραρτήματος Αλεξάνδρειας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας παρακολούθησαν την ομιλία που διοργάνωσε το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Αλεξάνδρειας, το κέντρο προστασίας καταναλωτών Νάουσας-Ημαθίας και η ομάδα εθελοντών Αλεξάνδρειας, με θέμα “Αγοράζοντας προϊόντα: δικαιώματα και κίνδυνοι”. Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Δημαρχείου της Αλεξάνδρειας. Οι εκπαιδευόμενοι του Σ.Δ.Ε. είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία και τις υπηρεσίες του ΚΕΠΚΑ Νάουσας-Ημαθίας, καθώς και για τα δικαιώματα και τους κινδύνους των καταναλωτών.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





