Πάντα ήταν λαμπρή η τελετή της βασιλόπιτας του Επιμελητηρίου. Τη λάμπρυναν οι παρουσίες, αλλά και η καλή και πλούσια οργάνωση. Έτσι έγινε και φέτος, την περασμένη Δευτέρα. Κόσμος πολύς και καλός, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία. Ο εκ των τιμώμενων δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης (με κόκκινη κάλτσα, μιας και το ενδυματολογικό έχει σημασία τελευταία…), η γ.γ. Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Αναπτυξιακής Συνεργασίας Μάγδα Καρακόλη (πάντα τιμά με την παρουσία της τους καλούς φίλους, όπως είπε). Αλλά και ο Μιχάλης Χαλκίδης, στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση σε εκδήλωση από την εποχή που ήταν βουλευτής, δείγμα των σχέσεών του με τον πρόεδρο Νίκο Ουσουλτζόγλου.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







