Τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου το απόγευμα οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτικοί του τμήματος της Έδρας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Νάουσας συμμετείχαν στο πατροπαράδοτο έθιμο της Αποκριάς: “Γενίτσαροι και Μπούλες”, ακολουθώντας, όπως συνηθίζεται, το μπουλούκι στις γειτονιές της πόλης, πίνοντας κρασί και χορεύοντας. Το έθιμο αυτό, που κρατάει από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας, αναβιώνει κάθε χρόνο θυμίζοντας το θάρρος και τη γενναιότητα των πολιτών της Νάουσας.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





