Το Σάββατο το πρωί η κα Ίλια Ιωσηφίδου – Αποστόλου «φιλοξένησε» στη Νάουσα τους συνυποψηφίους της με ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ. Μια μεγάλη ομάδα υποψήφιων και εθελοντών μοίρασαν εκλογικό υλικό και παράλληλα προσπάθησαν να «μοιράσουν» και αισιοδοξία στους προβληματισμένους πολίτες της πόλης μας δείχνοντάς τους ότι υπάρχει ελπίδα για μια λογική και συναινετική διαχείριση του μέλλοντός μας. Τα μηνύματα που προσέλαβε η ομάδα του ΠΟΤΑΜΙΟΥ ήταν ιδιαίτερα θετικά και επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις ότι ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ θα πάρει την τρίτη θέση στις εκλογές και θα εγγυηθεί έτσι τη σταθερότητα και την προοπτική για τον τόπο μας.

Δρόμοι και έργα, προ ημερησίας διάταξης στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο Βέροιας
-Μέσα στον Ιούλιο η σύμβαση για το δημοτικό κλειστό γυμναστήριο Για κάποιες βελτιώσεις του κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και για







