Στην κοπή της βασιλόπιτας του συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών Νέας Νικομήδειας “Η Αγάπη” βρέθηκε, το πρωί της Κυριακής 18 Ιανουαρίου, ο υπ. Βουλευτής Ημαθίας κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης. Ο κ. Τσαβδαρίδης συνεχάρη την πρόεδρο του συλλόγου κα. Έφη Καδόγλου, τη διοίκηση, τα μέλη και τους φίλους της “Αγάπης” για το μεγάλο ανθρωπιστικό τους έργο και την σημαντική τους κοινωνική προσφορά, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Μπορεί η Νέα Νικομήδεια να είναι μια μικρή πληθυσμιακή κοινότητα, η προσφορά όμως της “Αγάπης” και τα μηνύματα αλληλεγγύης που εκπέμπει στην Ημαθία και όχι μόνο, είναι ιδιαίτερα σημαντική, στην σημερινή εποχή”.

Δρόμοι και έργα, προ ημερησίας διάταξης στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο Βέροιας
-Μέσα στον Ιούλιο η σύμβαση για το δημοτικό κλειστό γυμναστήριο Για κάποιες βελτιώσεις του κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και για







