Αγωγός νερού έσπασε το απόγευμα της Πρωτοχρονιάς στην πλατεία του Αγίου Μηνά Νάουσας ,με αποτέλεσμα αυτή την ώρα να έχει δημιουργηθεί στρώμα πάγου. Ας προσέξουν οι οδηγοί γιατί το σημείο είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, αν και η βλάβη έχει αποκατασταθεί από τη ΔΕΥΑΝ. Καλό θα είναι η δημοτική αρχή να ρίξει αλάτι στο σημείο για να μην έχουμε ατυχήματα το σημερινό βράδυ.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







