Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Άναψε το χριστουγεννιάτικο δένδρο στο Αγγελοχώρι!

Όμορφη η  πρωτοβουλία του προέδρου της τοπικής κοινότητας Αγγελοχωρίου κ. Ευθύμιου Σπαθόπουλου να διοργανώσει την περασμένη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, για πρώτη φορά, χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, που περιλάμβαναν τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δένδρου και πολλές εκπλήξεις για τους μικρούς και μεγάλους κατοίκους της κοινότητας. Και του χρόνου με υγεία σε όλους τους Αγγελοχωρίτες!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]