Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Εργαζομένων Γεωργικών Οργανώσεων Ελλάδας εκλέχθηκε για τα επόμενα τρία χρόνια ως αντιπρόσωπος της κοινοπραξίας ΑΛ.Μ.ΜΕ. ο προϊστάμενος αποθήκης-διαχείρισης Θωμάς Αγγελίνας, παίρνοντας μάλιστα την έκτη θέση. Με την εκλογή του αυτή ο κ. Αγγελίνας δημιούργησε προϋποθέσεις υποψηφιότητας για ανώτερη θέση στο δ.σ. της Ο.Σ.Ε.Γ.Ο κατά την κατανομή των αξιωμάτων.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







