Μια πόλη που έγινε για τα αυτοκίνητα και όχι για τους πολίτες της, με τις άδειες των ίδιων των πολιτών της. Αυτό μαρτυρά η φωτογραφία μας, αποτέλεσμα εξεύρεσης μιας σπάνιας θέσης στάθμευσης στο κέντρο της Βέροιας, με το εξ αριστερών αυτοκίνητο να κλείνει 100% τη δυνατότητα διέλευσης του πεζού, οδηγώντας τον στο οδόστρωμα, με όποιους κινδύνους. Η πρόληψη και η προνοητικότητα πρέπει να είναι χαρακτηριστικά των οδηγών, είτε όταν οδηγούν είτε όταν παρκάρουν. Οι κίνδυνοι πολλοί, όπως και οι σκοτούρες, που οδηγούν κόσμο και κοσμάκη σε απροσεξίες. Θεός να φυλάει. Αλλά και συν Αθηνά…

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







