Τον τέως αντιπρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, πρώην υφυπουργό της κυβέρνησης Μητσοτάκη, τέως ευρωβουλευτή και πρώην βουλευτή κ.Γιώργο Παπαστάμκου, τίμησε η ΝΟΔΕ ΝΔ Ημαθίας, για την πολύχρονη προσφορά του στην παράταξη. Την πλακέτα παρέλαβε ο στενός του συνεργάτης κ.Βασίλης Γιαννουλάκης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε εκ μέρους του κ.Παπαστάμκου τη ΝΟΔΕ, έδωσε την χαρμόσυνη είδηση ότι ο πρόεδρος επιστρέφει, μετά από πολύμηνη παραμονή σε κλινική αποκατάστασης, στο σπίτι του. Από εμάς το “σιδερένιος” στον πολιτικό και πανεπιστημιακό μας δάσκαλο, ο οποίος έχει πολλά ακόμη να προσφέρει στον τόπο του. Στον κ.Παπαστάμκο ήταν και η πρώτη αναφορά του Κυριάκου Μητσοτάκη, συνοδευόμενη από ευχές για πλήρη ανάρρωση. Η σχέση άλλωστε του προέδρου με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, του οποίου υπήρξε υφυπουργός, καθώς και την οικογένεια του, είναι ιδιαίτερα ζεστή και φιλική!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







