Τον Χρήστο Γιαννακάκη, πρώην πρόεδρο της ΝΟΔΕ ΝΔ Ημαθίας, βράβευσε, για την προσφορά του στο κόμμα, η σημερινή διοίκηση της νομαρχιακής της Ν.Δ. Ο κ. Γιαννακάκης αποτελεί παράδειγμα ενός δραστήριου και… διαχρονικού προέδρου, αφού πέραν από τα πολιτικά της Ημαθίας, ασχολείται ενεργά με τις συνεταιριστικές μας επιχειρήσεις, τώρα πλέον ως πρόεδρος της Κοινοπραξίας Παραγωγών Ροδάκινου! Τον Χρήστο βράβευσε ένας καλός του φίλος, ο βουλευτής Ημαθίας κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος. Καλή του συνέχεια και πάντα εν ενεργεία και ουχί εν… αποστρατεία!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







