Διήμερο συναυλιών της Ελευθερίας Αρβανιτάκη εξασφάλισε η ΚΕΠΑ για τις 21 και τις 22 Δεκεμβρίου στον Χώρο Τεχνών. Η προηγούμενη εμφάνιση της ερμηνεύτριας στη Βέροια ήταν τον Ιούνιο του 2013 στο θέατρο Άλσους, το οποίο γέμισε και επειδή κάτι τέτοιο θα συμβεί και στο Χ¨ωρο ΤΕχνών, θα γίνει διπλή παράσταση για να μπορέσουν να την ακούσουν όλοι οι φίλοι της.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







