Τους παλιούς, ευδαιμονικούς, καιρούς ήταν… παρακατιανό και καταφρονεμένο! Στην εποχή του χρηματιστηρίου άλλωστε πού να τολμούσες να πεις ότι έκαιγες ξυλόσομπα ή ξυλολέβητα. Το τζάκι ήταν της…μόδας φυσικά, αλλά για να επενδύσει την επιδεικτική μεγαλομανία των νεοελλήνων, που “διάβαζαν” ανάποδα της ροζ χρηματιστηριακές εφημερίδες και έπιναν τα μαλτ ουίσκι τους, στις πολυτελείς σάλες των χρηματιστηριτζάδικων (κατά το μασαζάδικων κ.λπ!). Σήμερα το ξύλο επανέρχεται στον παράδεισο. Όχι φυσικά το μεταφορικό, από την ομώνυμη ταινία με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, αλλά το πραγματικό. Οξιά, δρένιο, ροδακινιά ( για όσους…αγρότηδες ξεπατώνουν τα χωράφια τους), είναι η οικονομικότερη λύση για πολλές οικογένειες της Νάουσας, αλλά και ολόκληρης της χώρας.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







