Το σκηνικό της ντροπής είναι σημερινό. Η φωτογραφία τραβηγμένη στις 6 το απόγευμα της Κυριακής 2 Νοεμβρίου, μπροστά από τους κάδους ανακύκλωσης της Σολωμού στη Νάουσα. Η αθλιότητα των κάφρων στο μεγαλείο της, αφού παράτησαν δυο σακούλες με σκουπίδια, τις οποίες ξέσκισαν οι αδέσποτοι σκύλοι. Γιατρικό πέραν της επιβολής αυστηρών προστίμων και της αποκάλυψης των παραβατών, μέσω χρήσης καμερών ασφαλείας, δεν υπάρχει κύριε δήμαρχε. Δράστε τώρα γιατί η κατάσταση θα χειροτερέψει!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







