Στο δημοτικό σχολείο Χαρίεσσας και όχι στο αγροτικό ιατρείο της κοινότητας, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, λόγω μεγάλης συμμετοχής του κόσμου, διεξήχθη την περασμένη Κυριακή 12 Οκτωβρίου η δεύτερη τακτική αιμοδοσία του τοπικού συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών, στον οποίο πρόεδρος είναι ο φίλος, παλιός πρόεδρος της κοινότητας, κ. Λευτέρης Παμπουχίδης. Εβδομήντα οκτώ οι εθελοντές αιμοδότες (δέκα από τους οποίους νέοι), προσέφεραν ανθρωπιά και ζωή στους συμπολίτες τους. Στην αιμοδοσία βρέθηκαν, ο αιδεσιμολογιότατος π. Νικόλαος Παπαθεοδώρου, ο αντιδήμαρχος Νάουσας κ. Δάγγας, ο Υποδιευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας κ. Μπόλος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Τζουβάρας και Γαϊτανίδης, ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Κοπανού κ. Στογιάννης, ο πρόεδρος του συλλόγου “Άγιος Δημήτριος” κ. Προύντσης,ενώ πολύτιμη ήταν η υποστήριξη που προσέφεραν ο αντιπεριφερειάρχης κ. Καλαϊτζίδης, ο κ. Κεσίδης, ο κ. Μεζές, ο κ.Ανθεμίδης και η κ. Αθηνά Κουτσογιάννη.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







