Εθνική υπερηφάνεια επικράτησε για τους παρελαύνοντες καταδρομείς της Β΄ΜΚ στην παρέλαση για τα 102α Ελευθέρια της Βέροιας, το μεσημέρι της Πέμπτης 16ης Οκτωβρίου,παρουσία του υπουργού Μακεδονίας-Θράκης κ.Ορφανού. Η Μοίρα έχοντας μπροστά των διμοιριών της την αιματοβαμμένη πολεμική της σημαία και το επιτελείο της διοίκησης της, με επικεφαλής τον διοικητή της Ανχη(ΠΖ) κ.Παπαδόπουλο, καταχειροκροτόθηκε από τους πολίτες, ενώ ο έχων το γενικό πρόσταγμα του στρατιωτικού μέρους της παρελάσεως Ανχης(ΠΖ) κ.Αγγελινάκης, δέχθηκε τα συγχαρητήρια από τον κ.υπουργό, αλλά και τον διοικητή της ΙΜΠ, Υποστράτηγο κ.Νομικό. Δείτε video και φωτογραφικό υλικό από την στρατιωτική παρέλαση.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







