‘Δικαίωμα στην αυτονομία, την ελπίδα, το όνειρο’ υπογράφεται το έντυπο του Συλλόγου Οικογενειών και Φίλων Για την Ψυχική Υγείας Ημαθίας (ΣΟΦΨΥ), το οποίο θα μοιραστεί σε πολλά σημεία της Ημαθίας και με το οποίο οι άνθρωποι του Δ.Σ. θέλουν να ενημερώσουν για την ύπαρξη και τη δράση τους. «Μην τα παρατάς», προτρέπουν σε άλλο σημείο του εντύπου. «Γιατί έχεις φίλους. Δεν είσαι μόνος. Δεν έχεις λόγο να ντρέπεσαι. Έχεις εμάς και είμαστε περήφανοι για σένα…»

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







