Για επιστροφή στη δεκαετία του 1950-60 στον χώρο της εκπαίδευσης έκανε λόγο ο αντιδήμαρχος παιδείας του δήμου Βέροιας, με αφορμή το θέμα της μεταφοράς νηπίων και μαθητών ακόμη και με μηχανάκια γονέων σε σχολεία των Πιερίων, δεδομένων των προβλημάτων στο έργο της μεταφοράς. Στο θέμα είχε αναφερθεί ο πρόεδρος της Σφηκιάς Γιάννης Χειμώνας στην προηγούμενη συνεδρίαση, οπότε ο κ. Σοφιανίδης είχε και τότε ενημερώσει ότι η μεταφορά μαθητών είναι πλέον αρμοδιότητα της περιφέρειας.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







