Την Τετάρτη, 17 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας βιωματική επιμόρφωση με θέμα «Μιλώντας από τον Ενήλικα – Συναλλακτική Ανάλυση στο σχολείο», με συντονίστρια την κ. Ευφροσύνη Κιατικίδου, ψυχοθεραπεύτρια Gestalt, εκπαιδεύτρια ενηλίκων, ειδική παιδαγωγό και συντονίστρια Playback θεάτρου.
Η συνάντηση έδωσε χώρο για σκέψη, μοίρασμα και βιωματική επεξεργασία γύρω από την επικοινωνία μέσα στη σχολική κοινότητα. Μέσα από θεωρητικά ερεθίσματα, παραδείγματα, ασκήσεις και ομαδική συμμετοχή, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν πώς αντιδρούμε στις δύσκολες στιγμές επικοινωνίας με παιδιά, γονείς και συναδέλφους, αλλά και πώς μπορούμε να επιστρέφουμε σε μια πιο συνειδητή, καθαρή και ανθρώπινη στάση.
Κεντρικός άξονας της επιμόρφωσης ήταν η μετάβαση από την αυτόματη αντίδραση στη συνειδητή απόκριση. Η έννοια του «Ενήλικα» παρουσιάστηκε ως μια λειτουργική εσωτερική θέση που βοηθά να ακούμε, να παρατηρούμε, να οριοθετούμε σταθερά αλλά και με συμπόνια και τέλος να επιλέγουμε το επόμενο βήμα με σεβασμό προς τον εαυτό μας και τους άλλους.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με αναστοχασμό, ασκήσεις εμψύχωσης και ευχές για το καλοκαίρι, αφήνοντας μια αίσθηση σύνδεσης, αποδοχής και φροντίδας. Ευχαριστούμε θερμά την εισηγήτρια και όλους όσοι συμμετείχαν ενεργά σε αυτή την ουσιαστική επιμορφωτική εμπειρία.
Ευχαριστήριο
Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 10ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την πολύτιμη προσφορά και τη διαρκή στήριξή του στη δημιουργία ενός ακόμη πιο όμορφου και λειτουργικού χώρου μάθησης για τα παιδιά μας.
Με τη δική του οικονομική συνδρομή κατασκευάστηκαν από εξειδικευμένο τεχνίτη τα ιδιαίτερα ξύλινα ράφια της σχολικής βιβλιοθήκης, τα οποία φιλοξενούν πλέον με τάξη και αισθητική τα βιβλία μας. Παράλληλα, ο Σύλλογος προχώρησε στην προμήθεια των κατάλληλων κουρτινών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναβάθμιση της αίθουσας.
Ξεχωριστή μνεία αξίζει στην εκπαιδευτικό Εικαστικών του σχολείου μας, κ. Μαρία Ανδρικοπούλου, η οποία με έμπνευση, μεράκι και καλλιτεχνική ευαισθησία δημιούργησε την εντυπωσιακή τοιχογραφία του δέντρου, μετατρέποντας έναν απλό τοίχο σε ένα ζωντανό σύμβολο γνώσης, φαντασίας και ανάπτυξης. Τα νέα ράφια ενσωματώθηκαν αρμονικά στην εικαστική σύνθεση, δημιουργώντας μια μοναδική βιβλιοθήκη που κεντρίζει το ενδιαφέρον και προσκαλεί τους μαθητές στον κόσμο του βιβλίου.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε, επίσης,στην υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης, κ. Αλίκη Κρομμύδα, η οποία είχε τον συντονισμό και την οργάνωση της συνολικής διαμόρφωσης του χώρου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή ολοκλήρωση του εγχειρήματος.
Η συνεργασία σχολείου, εκπαιδευτικών και γονέων αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να δημιουργούμε χώρους που εμπνέουν, καλλιεργούν τη φιλαναγνωσία και προσφέρουν στα παιδιά μας ένα περιβάλλον αντάξιο των ονείρων τους.
Η Διευθύντρια
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ









