Άμεση και… πλήρης ήταν η αντικατάσταση του αναπληρωτή προέδρου της ΔΕΥΑΒ Θωμά Αγγελίνα, μετά την ηχηρή παραίτησή του πριν από λίγες μέρες. Η τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου τοποθέτησε στη θέση του το μέλος της διοίκησης από την πλειοψηφία (με όρους εκλογής 2010) Μιχάλη Σουμελίδη, ο οποίος πριν λίγο καιρό ήταν υποψήφιος με αντίπαλο συνδυασμό της προτίμησης της δημάρχου. Μάλιστα, ο κ. Σουμελίδης γίνεται (έστω μέχρι την επερχόμενη μέσα στον Σεπτέμβριο αλλαγή των διοικήσεων από τη νέα δημοτική αρχή) πρόεδρος και όχι αναπληρωτής πρόεδρος, όπως παρέμεινε για έναν σχεδόν χρόνο ο κ. Αγγελίνας, αφού η νομοθεσία στην οποία αποτάθηκε ο δήμος αποφάνθηκε ότι κακώς καθυστέρησε η αλλαγή του προέδρου μετά την απομάκρυνση του τέως προέδρου κ. Δάσκαλου.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







