Στο Σέλι και τις εκδηλώσεις για τα εννιάμερα της Παναγίας στα “Πριόνια” βρέθηκαν το περασμένο Σάββατο ο βουλευτής Ημαθίας κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης και ο νέος αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Καλαϊτζίδης. Μετά το πέρας των εκδηλώσεων είχαν την ευκαιρία να πιουν τον πατροπαράδοτο βλάχικο… καπουτσίνο,παρέα με το… βλαχογαμπρό του Σελίου, διοικητή του Νοσοκομείου Παπανικολάου στην Θεσσαλονίκη κ. Αργύρη Γκαμπέση, συζητώντας επισταμένως την πολιτική επικαιρότητα!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







