Τη διάσωση και αναβάθμιση του νοσοκομείου Νάουσας έχει στόχο ιδέα του αντιπροέδρου του δημοτικού συμβουλίου και εκλεγμένου περιφερειακού συμβούλου Κ. Μακεδονίας Θεόφιλου Τεληγιαννίδη για αγορά σε εύθετο χρόνο στο μέλλον μαγνητικού τομογράφου για το νοσοκομείο Νάουσας (υπάρχει μόνο σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης) μέσω του ιδρύματος Δημούλα, της οικογένειας Λαναρά και Ναουσαίων της διασποράς. Προς το παρόν, επιστολή στον διοικητή της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας έστειλε ο Μητροπολίτης Βέροιας και Νάουσας κ. Παντελεήμων, ζητώντας να ενταθούν οι προσπάθειες ώστε να έρθει ο αξονικός τομογράφος από το νοσοκομείο Φλώρινας σε αυτό της Νάουσας (η Φλώρινα παίρνει καινούργιο). Να σημειωθεί ότι ο αξονικός της Φλώρινας είναι πιο σύγχρονος. Ο Μητροπολίτης είχε επαφές με το σωματείο εργαζομένων Νάουσας μετά από προτροπή του κ. Τεληγιαννίδη.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







