Επίσκεψη εργασίας στο Τμήμα Νοσοκομειακής Υπηρεσίας Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας (Μονάδα Βέροιας) θα κάνει την Τρίτη στις 11.30 η υφυπουργός Υγείας Κατερίνα Παπακώστα-Σιδηροπούλου. Στα πλαίσια της επίσκεψης η υφυπουργός θα μεταβεί και στη νεοσύστατη θεραπευτική Μονάδα του ΟΚΑΝΑ που λειτουργεί στον χώρο του Νοσοκομείου, όπου θα γίνει αναλυτική ενημέρωση για την πορεία της λειτουργία της.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







