Συνάντηση εθιμοτυπίας είχε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης με τον νέο Διοικητή της ΙΜΠ, Υποστράτηγο Χαράλαμπο Γεωργίου, το πρωί της 22ας Ιανουαρίου 2026.
Ο Δήμαρχος ευχήθηκε στον νέο Διοικητή καλή και ευδόκιμη θητεία.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος για την περιοχή του Δήμου Βέροιας και επισημάνθηκε το επίπεδο των σχέσεων μεταξύ τοπικής αυτοδιοίκησης και στρατού.
Στο τέλος της συνάντησης ο Δήμαρχος Βέροιας δώρισε στον Διοικητή της ΙΜΠ το λεύκωμα της πόλης.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







