Εθιμοτυπική συνάντηση με τα μέλη του Συλλόγου Ζαχαροπλαστών Νομού Ημαθίας είχε το πρωί της Παρασκευής 23 Ιανουαρίου 2026 ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης. Ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Πρόεδρο του συλλόγου κ. Πέτρο Κουτόβα, τον Γραμματέα, κ. Νίκο Λάσκαρη, τον Ταμία, κ. Κώστα Παπαοικονόμου και τον επίτιμο πρόεδρο κ. Αναστάσιο Παγούρα με τους οποίους συζήτησε θέματα του επαγγελματικού κλάδου της ζαχαροπλαστικής, έναν σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας.
Τα μέλη του συλλόγου ευχήθηκαν καλή χρονιά στον Δήμαρχο και του δώρισαν ημερολόγιο του συλλόγου για το 2026.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







