Τους πολυπληθείς θαυμαστές τους θα έχουν την ευκαιρία να αποζημιώσουν με την μελωδική τους εμφάνιση, τα μέλη της Φιλαρμονικής Εταιρείας Νάουσας και μάλιστα επί του…οδοστρώματος! Στις 9 το βράδυ της Κυριακής 3 Αυγούστου η ΦΕΝ θα δώσει συναυλία στον χώρο μπροστά από την δεύτερη είσοδο του πάρκου. Με απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας η Μεγάλου Αλεξάνδρου θα παραμείνει κλειστή κατά την διάρκεια της εκδήλωσης και θα μετατραπεί σε ένα απέραντο…κερκυραίικο καντούνι!

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







