Κατά 28% έχει αυξηθεί τα τελευταία επτά χρόνια το ποσοστό των Ελλήνων που ανακυκλώνουν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Αυτό καταδεικνύει νέα έρευνα της «Public Issue» που διεξήχθη για λογαριασμό της «WWF Ελλάς». Σύμφωνα με την έρευνα, το ποσοστό των Ελλήνων που ανακυκλώνουν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, υπολογίζεται σε 86%, ενώ το 2007 κυμαινόταν στο 58%.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







