Τα παιδιά από το ΥΦΑΔΙ, συμμετέχοντας στις δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, εξόρμησαν την Παρασκευή 13 Ιουνίου στο κέντρο και την αγορά της πόλης και μοίρασαν φυλλάδια για να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους συμπολίτες μας. Το φετινό σύνθημα ήταν το «Πρόσφερε το δώρο της ζωής- Δώσε αίμα» και η δράση έγινε σε συνεργασία με τις υπεύθυνες αιμοδοσίας του Νοσοκομείου μας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







