Εγκαταλελειμμένο πλέον το Σέλι, άγνωστο για ποιό λόγο. Δρόμοι αδιάβατοι από λακκούβες, ενόψει μάλιστα της παραθεριστικής περιόδου. Εικόνα τραγική με τα πεύκα στην είσοδο του χωριού, που τα έχει καταφάει η κάμπια γιατί κανείς δεν σκέφθηκε να τα ραντίσει την κατάλληλη εποχή. ¨Ένα πανέμορφο χωριό, σ’ όλη την Ελλάδα ξακουστό, έχει αφεθεί στην τύχη του. Γιατί;

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







