Οι δυο κυρίες της φωτογραφίας μας υπηρετούν ως ανθυπασπιστές στην Σχολή Μετεκπαίδευσης της ΕΛ.ΑΣ στην Βέροια, ενώ οι δυο συνάδελφοι τους στην φρουρά του Απόστολου Βεσυρόπουλου και της Γεωργίας Μπατσαρά.Προσωπικές ευχές και στους τέσσερις και φυσικά σε όλους τους άνδρες και τις γυναίκες του Σώματος για υγεία και αρτιμέλεια στο δύσκολο λειτούργημα που επιτελούν!

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







