«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους δημότες που στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Η δουλειά θα αρχίσει πολύ σύντομα. Η λειτουργία του δήμου δεν είναι εύκολο πράγμα. Οι συνεργάτες όμως, είτε εξελέγησαν είτε όχι, είναι πολύ καλοί. Θεωρώ δεδομένο ότι θα πάμε καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους μας τους υποψηφίους, όλους αυτούς που συνέβαλαν στο να γίνει αυτό σήμερα, όσους είναι σήμερα εδώ αλλά και στις πολλές χιλιάδες που δεν είναι εδώ».

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







