Τρεις νέους δημάρχους και έναν νέο αντιπεριφερειάρχη εξέλεξαν οι Ημαθιώτες για την επόμενη πενταετία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα στο 50% των εκλογικών τμημάτων, οι Νίκος Κουτσογιάννης στη Νάουσα, Παναγιώτης Γκυρίνης στην Αλεξάνδρεια και Κώστας Βοργιαζίδης στη Βέροια, καθώς και ο Κώστας Καλαϊτζίδης στην περιφερειακή ενότητα, είναι οι νικητές της εκλογικής αναμέτρησης της β΄ Κυριακής.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







