Σε βιωματικό σεμινάριο με θέμα «Οι επιρροές στην εφηβεία» συμμετείχαν τα μέλη της Ομάδας Ανάγνωσης του 2ου Γυμνασίου Νάουσας την Παρασκευή 16 Μαΐου, με την υπεύθυνη καθηγήτρια Ανθούλα Μώκα. Οι μαθητές έκαναν ασκήσεις γνωριμίας, συζήτησαν για τα προβλήματα της εφηβείας και συμμετείχαν σε παιχνίδια ρόλων. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου από την ψυχολόγο του συμβουλευτικού κέντρου Πρόσβαση, Φανή Μπασιούρη με τη συμμετοχή της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Νόπης Σκεντερίδου.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





