Στην Ελιά βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος. Ο Αθηναίος υποψήφιος, είχε συνάντηση με τοπικούς και κομματικούς παράγοντες. Στη φωτογραφία μας, λίγο πριν τη συνάντηση με τους φορείς, ο κ. Ζαφειρόπουλος με τους (εξ αριστερών) Μιχάλη Παπαδόπουλο (υφυπουργός Υποδομών), Γιώργο Σουμπέκα, Λάζαρο Τσαβδαρίδη, Γεωργία Μπατσαρά, Χρήστο Γιαννακάκη και Στάθη Σαρηγιαννίδη.

«Παύλιος φεμινισμός»
Του Ιερέως Παναγιώτου Σ. Χαλκιά Μερικές φορές, μέσα στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας, φίλοι αναγνώστες, παρουσιάστηκαν συμπτώματα παραθεώρησης της γυναίκας.







