Η υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Δήμητρα Ζησέκα με τον συνδυασμό ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ της Νιόβης Παυλίδου επισκέφθηκαν το εργατικό κέντρο Βέροιας-Αλεξάνδρειας και συναντήθηκαν με τον πρόεδρο Δημήτρη Ταχματζίδη. Ενημερώθηκαν για τα προβλήματα και ανέπτυξαν τις θέσεις τους σχετικά με την ανάπτυξη του τόπου και την επίλυση των προβλημάτων. Στην συνέχεια επισκέφθηκαν άλλες Υπηρεσίες.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







