Με αφορμή την προχθεσινή Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, ο Δήμος Βέροιας ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Νέας Νικομήδειας «Η Αγάπη», προχώρησε στη συμβολική ενέργεια της φωταγώγησης του Δημαρχείου με κόκκινο χρώμα, το χρώμα του αίματος. Έστειλε έτσι, ένα μήνυμα για μία από τις μεγαλύτερες πράξεις αλτρουϊσμού, αλληλεγγύης και ευθύνης από άνθρωπο σε άνθρωπο: Την αιμοδοσία και την ανάγκη για αίμα, το πιο πολύτιμο και αναντικατάστατο αγαθό στον κόσμο!

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







