Αρχίζουν να ξηλώνονται σιγά-σιγά και μία-μία οι παλιές κολώνες της ΔΕΗ, αφού με αφορμή τα έργα της ανάπλασης, το δίκτυο της ΔΕΗ υπογειοποιήθηκε. Μια από τις κολώνες, στην οδό Βενιζέλου, μπροστά στον Λαό, «μας άφησε χρόνους» τις προάλλες. Και το λέμε διότι επί πολλά χρόνια είχαμε συνδέσει αυτές τις κολώνες με τις αναγγελίες θανάτων…

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







