Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18/3 στο Κέντρο Πρόληψης εξαρτησιογόνων ουσιών «Πρόσβαση» σε θέματα που απασχολούν το Κέντρο, με την παρουσία της Προέδρου του Κέντρου και Βουλευτή Ημαθίας Γεωργίας Μπατσαρά, του Γενικού Διευθυντή του ΟΚΑΝΑ κ. Πλατανιά, του Αντιπροέδρου του ΟΚΑΝΑ κ. Μαριδάκη και των εργαζομένων στο Κέντρο. Στη συνέχεια η κ. Μπατσαρά συνόδευσε τους κ.κ. Πλατανιά και Μαριδάκη στο Νοσοκομείο Βέροιας, όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη υπό την προεδρία της Διοικήτριας Αναστασίας Μπούρτζου, με αντικείμενο συζήτησης τη μονάδα του ΟΚΑΝΑ που πρόκειται να λειτουργήσει πολύ σύντομα.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







