Πολλοί οι σκιέρ, αλλά και οι επισκέπτες που κατέκλυσαν σήμερα Σάββατο το χιονοδρομικό των Τριών Πηγαδιών για να απολαύσουν τις πίστες ( ήταν όλες ανοικτές πλην της baby!), τον ήλιο και το ποτό τους. Μπορεί η άνοιξη να αρχίζει να μπαίνει δειλά, αλλά οι χειμερινές απολαύσεις καλά κρατούν, έστω και …ετεροχρονισμένα, αφού ο χειμώνας που μας πέρασε ήταν εντελώς άνυδρος και στην περίπτωση μας…άχιονος!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







