Μετά τις πρόσφατες κρίσεις ο πύραρχος Αλέξανδρος Κουβακάς, «επαναπατρίστηκε» στην Ημαθία μετά την διετή θητεία του στην Λευκάδα και ανέλαβε διοικητής της Π.Υ. Ημαθίας. Παράλληλα την διοίκηση της Π.Υ. Βέροιας ανέλαβε ο πύραρχος Δημήτριος Πάντσιος. Ωστόσο πρόκειται για ένα διοικητικό «δίδυμο» που δεν ανταμώνει πρώτη φορά στην υπηρεσία. Οι δύο έμπειροι αξιωματικοί συνεργάστηκαν στενά και με μεγάλη επιτυχία την τετραετία 2014-2018 ως διοικητής ο Κουβακάς και υποδιοικητής ο Πάντσιος της Π.Υ. Βέροιας. Είναι και οι δύο γνώστες της περιοχής και των ιδιομορφιών της και σε συνδυασμό με την μεταξύ τους καλή σχέση και συνεργασία, αναμένουμε ένα δυνατό «δίδυμο» διοικητών! Καλή τους θητεία!!!

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







